Jak to możliwe?
Robisz zakupy jak zwykle w swoim ulubionym sklepie i płacisz przez PayPo. Odbierasz zakupy, sprawdzasz, czy Ci pasują czy nie. Płacisz nawet 30 dni po złożeniu zamówienia. Zapomnij o dodatkowych kosztach i rejestracji.
Maksymalna kwota zamówienia to 2000 zł. Musisz jedynie pamiętać, że odroczona płatność nie dotyczy produktów wirtualnych (e-book), a limit na 1 zakupy dobierany jest indywidualnie przez system PayPo.
Jak to działa:
- krok 1 - robisz zakupy on line jak zwykle a składając zamówienie wybierasz PayPo jako metodę płatności
- krok 2 - podaje swoje podstawowe dane a PayPo płaci za Ciebie rachunek
- krok 3 - otrzymujesz swoje zakupy
- krok 4 - masz 30 dni od złożenia zamówienia na zapłatę lub zwrot zamówionych produktów, płacisz tylko za te produkty, które zatrzymasz.
Co zyskujesz dzięki odroczonej płatności?
- możesz sprawdzić swoje zamówienie jeszcze przed zapłatą - jeżeli okaże się, że chcesz je zwrócić, po prostu nie płacisz. Dzięki temu unikniesz czekania na zwrot swoich pieniędzy,
- widząc świetną okazję, która kończy się niebawem, nie musisz od razu postanowić, czy skorzystasz - płacąc z PayPo dajesz sobie 30 dni na podjęcie decyzji,
- jesteś objęty Gwarancją Kupującego - jeżeli z jakiegokolwiek powodu nie otrzymasz od sklepu zamówionego towaru, Twoja transakcja zostanie anulowana, a Ty nie zostaniesz obciążony żadnymi dodatkowymi kosztami,
- nic Cię to nie kosztuje - nie pobieramy dodatkowych opłat i nie musisz się rejestrować,
- możesz pozwolić sobie na więcej - pamiętaj masz 30 dni bez opłat, ale jeśli masz taką potrzebę, możesz wybrać opcję spłaty w ratach i rozłożyć ją na 4 miesiące.
Odpowiedzi na najczęściej stawiane pytania
1. Czy muszę podawać dane swojej karty kredytowej/debetowej?
NIE. Do korzystania z płatności PayPo wystarczą podstawowe informacje podane w formularzu rejestracyjnym. Dostęp do panelu Klienta ze wszystkimi informacjami na temat zamówienia otrzymasz mailem, wysłanym na podany przez Ciebie adres e-mail.
2. W jaki sposób płacę za zamówienie?
Możesz zapłacić przelewem bankowym, przekazem pocztowym lub szybkimi płatnościami online - jak ci wygodniej. Numer konta do wpłaty otrzymasz mailem wraz z potwierdzeniem założenia zamówienia. Dla Twojej wygody udostępniamy panel Klienta - nie masz obowiązku logować się do niego, ale możesz. Tam masz bieżący podgląd wszystkich ważnych informacji.
3. Czy to bezpieczne?
Tak, wszystkie płatności są realizowane w ramach szyfrowanego połączenia, a Ty nie podajesz żadnych danych dostępowych do swojego konta.
4. Czy to coś kosztuje?
NIE. Korzystając z płatności PayPo w ciągu 30 dni zapłacisz tylko tyle, ile wynosi wartość zamówienia - bez dodatkowych opłat. W przypadku spłaty w ratach, Ofertę dla Ciebie prezentujemy w podsumowaniu maila, Umowie, w panelu Klienta. Nie musisz decydować się od razu.
5. Co jeśli nie zapłacę w ciągu 30 dni?
Nie martw się, nic się nie stanie. Twoja płatność zostanie automatycznie rozłożona na 4 wygodne raty.
6. Co się stanie jeśli zwrócę zamówienie?
Po prostu nie zapłacisz. Twoja transakcja zostanie anulowana w naszym systemie.
Potrzebujesz więcej informacji? Znajdziesz je tu:
+48 22 333 74 60
PayPo Sp. z o. o.