Masz pytania? Zadzwoń!

(+48) 531 880 382 

PayPo - Kup teraz zapłać za 30 dni lub później

Jak to możliwe?

Robisz zakupy jak zwykle w swoim ulubionym sklepie i płacisz przez PayPo. Odbierasz zakupy, sprawdzasz, czy Ci pasują czy nie. Płacisz nawet 30 dni po złożeniu zamówienia. Zapomnij o dodatkowych kosztach i rejestracji.

Maksymalna kwota zamówienia to 2000 zł. Musisz jedynie pamiętać, że odroczona płatność nie dotyczy produktów wirtualnych (e-book), a limit na 1 zakupy dobierany jest indywidualnie przez system PayPo.

Jak to działa:

  • krok 1 - robisz zakupy on line jak zwykle a składając zamówienie wybierasz PayPo jako metodę płatności
  • krok 2 - podaje swoje podstawowe dane a PayPo płaci za Ciebie rachunek
  • krok 3 - otrzymujesz swoje zakupy
  • krok 4 - masz 30 dni od złożenia zamówienia na zapłatę lub zwrot zamówionych produktów, płacisz tylko za te produkty, które zatrzymasz.


Co zyskujesz dzięki odroczonej płatności?

  • możesz sprawdzić swoje zamówienie jeszcze przed zapłatą - jeżeli okaże się, że chcesz je zwrócić, po prostu nie płacisz. Dzięki temu unikniesz czekania na zwrot swoich pieniędzy,
  • widząc świetną okazję, która kończy się niebawem, nie musisz od razu postanowić, czy skorzystasz - płacąc z PayPo dajesz sobie 30 dni na podjęcie decyzji,
  • jesteś objęty Gwarancją Kupującego - jeżeli z jakiegokolwiek powodu nie otrzymasz od sklepu zamówionego towaru, Twoja transakcja zostanie anulowana, a Ty nie zostaniesz obciążony żadnymi dodatkowymi kosztami,
  • nic Cię to nie kosztuje - nie pobieramy dodatkowych opłat i nie musisz się rejestrować,
  • możesz pozwolić sobie na więcej - pamiętaj masz 30 dni bez opłat, ale jeśli masz taką potrzebę, możesz wybrać opcję spłaty w ratach i rozłożyć ją na 4 miesiące.

 

Odpowiedzi na najczęściej stawiane pytania

1. Czy muszę podawać dane swojej karty kredytowej/debetowej?

NIE. Do korzystania z płatności PayPo wystarczą podstawowe informacje podane w formularzu rejestracyjnym. Dostęp do panelu Klienta ze wszystkimi informacjami na temat zamówienia otrzymasz mailem, wysłanym na podany przez Ciebie adres e-mail.

2. W jaki sposób płacę za zamówienie?

Możesz zapłacić przelewem bankowym, przekazem pocztowym lub szybkimi płatnościami online - jak ci wygodniej. Numer konta do wpłaty otrzymasz mailem wraz z potwierdzeniem założenia zamówienia. Dla Twojej wygody udostępniamy panel Klienta - nie masz obowiązku logować się do niego, ale możesz. Tam masz bieżący podgląd wszystkich ważnych informacji.

3. Czy to bezpieczne?

Tak, wszystkie płatności są realizowane w ramach szyfrowanego połączenia, a Ty nie podajesz żadnych danych dostępowych do swojego konta.

4. Czy to coś kosztuje?

NIE. Korzystając z płatności PayPo w ciągu 30 dni zapłacisz tylko tyle, ile wynosi wartość zamówienia - bez dodatkowych opłat. W przypadku spłaty w ratach, Ofertę dla Ciebie prezentujemy w podsumowaniu maila, Umowie, w panelu Klienta. Nie musisz decydować się od razu.

5. Co jeśli nie zapłacę w ciągu 30 dni?

Nie martw się, nic się nie stanie. Twoja płatność zostanie automatycznie rozłożona na 4 wygodne raty.

6. Co się stanie jeśli zwrócę zamówienie?

Po prostu nie zapłacisz. Twoja transakcja zostanie anulowana w naszym systemie.

 

Potrzebujesz więcej informacji? Znajdziesz je tu:

+48 22 333 74 60

info@paypo.pl

PayPo Sp. z o. o.

http://www.paypo.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl